مکان های تفریحی

جزیره ارشیا ، جزیره ای رویایی در چمخاله

جزیره ارشیا که آن را با نام جزیره فلامینگو نیز می شناسند، یکی از جاذبه های گردشگری منطقه ساحلی گالش کلام از شهر چاف و چمخاله می باشد. جزیره ارشیا از آن مکانهایی است که اغلب آن را رویایی می خوانند. این جزیره به دلیل واقع شدن در کنار رودخانه ای که بلافاصله به دریا متصل می شود، زیبای هایی بی نظیری را خلق کرده است.

جزیره ارشیا چمخاله کجاست؟

اگر قصد دارید با سفر به چمخاله، نهایت هیجان را تجربه کنید، حتما لازم است سری به جزیره ارشیا بزنید. این مجموعه تفریحی و گردشگری وسیع با امکاناتی بی نظیر، لحظاتی ناب و فراموش نشدنی را برای کلیه عزیزان به وجود آورده است. در این مجموعه از موج سواری، پرواز، سفر نیمروزی به دل دریا با اتوبوس های دریایی، هرکدام را که بخواهید تجربه خواهید کرد. 

پرواز با پاراموتور در چمخاله

پرواز بر فراز دریای خزر و سواحل سرسبز با پاراموتور بدون شک برای همگان لذت بخش و بی نظیر است. این امکان هم اکنون در جزیره ارشیا چمخاله فراهم شده است که می توانید دقایقی رویایی، لذت پرواز را در هوایی پاک و خنک تجربه کنید و از آسمان به تماشای زیبایی های اطراف چمخاله بپردازید. مطمئنا پرواز در فضایی آزاد آرزوی شما نیز بوده است. مگر نه؟ این امکان هم اکنون در بزرگترین ساحل کشور فراهم شده است.

جت اسکی در جزیره ارشیا

جت اسکی یکی دیگر از امکانات فوق العاده هیجان انگیز جزیره ارشیا است که می توانید با آن با سرعتی بالا بر روی سطح آب حرکت کنید و امواج را بشکافید و این لذت بی نظیر تنها با تجربه بدست خواهد آمد و با واژگان قابل توصیف نیست.

تجربه فلای برد در ساحل چمخاله

مطمئنا بارها و بارها فلای برد را در اینترنت و یا حتی فیلم های تلویزیونی مشاهده کرده اید اما آیا آن را تجربه نیز کرده اید؟ دوست دارید این تفریح هیجان انگیز را در ساحل چمخاله تجربه کنید؟ اگر پاسختان مثبت است کافیست سری به چمخاله و جزیره ارشیا بزنید تا از این امکانات استفاده نمائید.

قایق سواری در جزیره ارشیا

آیا به قایق سواری علاقه دارید؟ لذت های قایق سواری تنها زمانی قابل مشاهده است که مردمانی در کنار ساحل با جیغ ها و فریادهای حاصل از هیجانات و شادی نظرمان را به خود جلب می کنند. این قایق های تندرو که معمولا چندین سرنشین را نیز شامل می شوند می توانند در مسیر رودخانه ها و دریا با سرعتی تماشایی برانند و لذتی بی نظیر را به شما هدیه کنند.

لذت شاتل سواری

شاتل سواری نیز یکی دیگر از امکانات تفریحی جزیره ارشیا می باشد. شاتل یک نوع تیوپ بادی بزرگ است که یک یا چند نفر می توانند بر روی آن بنشینند  و در آب کشیده شوند. شاتل ها به قایق هایی تندرو متصل هستند و به دل آب می زنند. این تیوپ بادی تکان های زیادی می خورد و هیجان و لذت زیادی دارد. آن هایی که خواستار بالا رفتن آدرنالین خون هستند همیشه پای ثابت شاتل سواری اند چون معلوم نیست وقتی سوار شاتل می شوند چقدر با سرعت حرکت کنند؛ حتی ممکن است هنگام دور زدن قایق در آب سقوط کنند. با این حال جای نگرانی نیست. تمام مسائل ایمنی رعایت می شود. این سقوط کردن ها برنامه ریزی شده است و بخش مهمی از هیجان شاتل سواری جزیره ارشیا است.

حال که با سفر به جزیره ارشیا و استفاده از امکانات فوق العاده آن، انرژی خود را تخلیه کرده اید، لازم است به یک رستوران بی نظیر و با غذاهایی لذیذ بروید تا بتوانید انرژی خود را مجددا بدست آورید. جزیره ارشیا دارای یک رستوران با غذاهایی متنوع و لذیذ می باشد که در کنار آن امکاناتی نظیر آلاچیق، نمازخانه، سرویس های بهداشتی و… نیز وجود دارند و با امکانات کامل خود تمامی سعی را نموده اند که لحظات حضور شما سرشار از شادی و شعف باشد.

آدرس جزیره ارشیا

برای رفتن به جزیره ارشیا، درصورتی که از سمت لنگرود به چمخاله در حرکت هستید، کافیست پس از رسیدن به میدان چمخاله، به سمت راست حرکت کنید و پس از طی حدودا 1 الی 2 کیلومتر، جنب تالار پاسارگاد به سمت چپ برانید. کمی که به پیش بروید تابلوهای زیادی برای رسیدن به جزیره ارشیا راهنمای شما خواهند بود.

پیشنهاد می کنیم با سفر به جزیره ارشیا چمخاله، این جزیره رویایی، فراموش نشدنی ترین روزهای زندگی خود را در کنار خانواده و دوستان رقم بزنید. منتظر شما در این جزیره زیبا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا