تریبون شما

معرفی هتل های همدان

همدان شهر تاریخی ایران و از کهن‌ ترین شهرهای جهان می باشد که قدمت آن به سده هشتم هجری می‌رسد. نام دیرین این شهر باستانی هگمتانه است. از این رو همدان، دارای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوانی است و هر ساله منجر به جذب گردشگران بسیاری از سراسر کشور و حتی خارج از ایران است. از این رو ما قصد داریم در این مطلب به رسم همیشه به کمک مهمانان خوش ذوق بشتابیم و بهترین هتل های همدان را برای شما عزیزان معرفی نماییم. هتل‌ هایی که مکانی بسیار مناسب جهت اقامت بوده و دارای امکانات رفاهی فوق اللعاده عالی می باشند. پس برای راهنمایی بیشتر در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

در همدان چطور یک هتل مناسب را انتخاب نمایید؟

درهمدان نیز همانند تمام شهرها نیاز به هتل وجود دارد این نیاز به دلیل توریستی بودن بیشتر احساس می گردد چرا که مسافران و گردگران بیشماری هر ساله برای استفاده از مراکز توریستی و محبوب آن وارد شهر همدان میشوند که همین امر نیاز به وجود مکانی آرام و راحت و سرپناهی برای آنان را دوچندان می نماید.

در شهر همدان اگر مراکز اقامتی و هتل مناسبی ارائه گردد و آنها از خدمات مناسب بهره‌مند شوند تجربه مسافر با خاطره ای خوش همراه خواهد بود و موجب می‌گردد که تبلیغات عالی نیز برای شهرهمدان علی الخصوص در صحنه بین المللی شکل بگیرد تا رونق و توسعه گردشگری را هر ساله در این شهر زیبا بتوانیم بیش از پیش شاهد باشیم.

معرفی بهترین هتل های همدان

هتل های همدان
هتل های همدان

 هتل بین المللی باباطاهر همدان

هتل باباطاهر همدان، هتلی 5 ستاره که در قلب همدان قرار گرفته است؛ هتلی در چهار طبقه با 130 اتاق مناسب و مجهز به تمامی امکانات رفاهی. این هتل فوق العاده آخرین‌بار در سال 94 مرمت و بازسازی شده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، مرکز اسپا، سونا و همچنین اینترنت،  تلویزیون، قهوه‌ساز، مینی‌ب ار، میز آرایش و انواع رستوران‌های سنتی و جدید اشاره نمود. همین طور این هتل دارایتالار مجلل است که امکان برگزاری مراسمات مهم برای مشتریانش را فراهم می‌ نماید. ناگفته نماند این هتل دارای روف گاردنی بسیار باصفا و زیبایی می باشد که می‌تواند شما را با آب‌وهوایی مطبوع و عالی و شبی به‌ یادماندنی مهمان کند.

هتل های همدان
هتل های همدان

 هتل بوعلی همدان

این هتل  یکی ازقدیمی ترین هتل ها در شهر همدان است که در خیابان بوعلی قرار گرفته و سال ساخت آن به ۱۳۳۲ بازمی‌گردد و بنای سنگی بسیار جذاب با نمای سنتی و زیبا می باشد و دارای حیاط خوب و دلپسند است. هتل بوعلی در بهترین منطقه همدان قرار دارد که از نظر خوش آب و هوایی و ویو بسیار مناسب جهت اقامت واقع شده است. همچنین جزو هتل های با پرستیژ عالی همدان می باشد این هتل ۴ ستاره در دو طبقه می باشد و در مجموع ۳۸ اتاق دارد و دارای دو باغ فوق العاده سرسبز  و زیبا می باشد. هتل بوعلی در زنجیره هتل های پارسیان قرار دارد. برای رزرو هتل در همدان، هتل بوعلی یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب می باشد؛ چراکه این هتل دارای رستوران و کافی شاپ نیز می باشد. رستوران این هتل جذاب در طبقه همکف قرار دارد که با ۱۰۰ ظرفیت به سرو نمودن صبحانه، ناهار و شام می‌پردازد.

هتل های همدان
هتل های همدان

هتل بین المللی امیران همدان

این هتل که در دو شعبه فعالیت می نماید البته موقعیت مکانی شعبه یک بهتر است اما دیزاین خارجی شعبه دو زیبا تراست. هتل امیران همدان یک هتل 4 ستاره جزو بهترین هتل‌ های شهرهمدان می باشد، یک هتل 5 طبقه با 55 سوئیت اقامتی می باشد و دارای دیزاین داخلی و خارجی خیلی خوبی است چراکه سازه‌ای زیبا وتاریخی دارد که آجربه‌آجر آن یادآور ایران باستان می باشد. از دیگر مزیت‌های بسیار خوب این هتل باستانی این است که در بلندترین نقطه شهر قرار دارد و دو چشم‌انداز بی‌‌نظیر در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. چراکه از یک سو می‌توانید ارتفاعات کوه چشم نواز الوند را پیش چشم داشته باشید و از سوی دیگر نیز شهر زیبای همدان را. این هتل نوساز دارای امکانات و تجهیزاتی فوق العاده مدرن و به‌روز می باشد که رفاه و آسایش هر چه بیشتر شما عزیزان را فراهم می‌نماید.

هتل های همدان
هتل های همدان

 هتل کتیبه همدان

هتل کتیبه همدان یکی دیگر از بهترین هتل های همدان  می باشد. این هتل در بهترین نقطه آب‌ و هوایی شهر و در روبه‌روی ارتفاعات واقع گردیده است. از بهترین مزیت‌های این هتل فوق العاده می‌توان به رستوران ایتالیایی آن که از با کیفیت‌ترین رستوران های شهرهمدان می باشد، اشاره کرد. این رستوران با طبخ خوش‌مزه‌ترین غذاهای ایتالیایی، طعم سفرتان را ماندگارتر ‌نماید. اگر جهت اقامت خود هتل کتیبه همدان را انتخاب نمودید، حتماً شبی را در روف گاردن رؤیایی و سرسبز آن با آب‌وهوای کم‌نظیرش سپری نمایید و نهایت لذت را از منظره کو‌ه‌های زیبای روبه‌رویتان ببرید.

هتل های همدان
هتل های همدان

هتل پارسیان همدان

هتل پارسیان یکی دیگر از هتل های تاریخی شهر همدان است که در دل پایتخت فرهنگ و تمدن ایران خودنمایی می کند. این هتل زیبا در سال ساخته شده است ؛ اما به دلیل بازسازی‌های اصولی و مکرر که در آن انجام گردیده است، این هتل فوق العاده همانند نگینی در بین هتل های همدان می‌درخشد و در زمره بهترین هتل های شهر همدان می باشد. آخرین بازسازی که در آن انجام گردید در سال 1396 بوده است که طی این بازسازی ها امکانات و خدمات هتل با بروزترین متدهای هتلداری دنیا مطابقت داده شده است. این هتل همواره با امکاناتی نظیر صندوق امانات، تلویزیون، مینی بار، یخچال، سیستم تهویه، کمد و… بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران ارائه می‌نماید.

هتل های همدان
هتل های همدان

 هتل خاتم همدان

هتل 3 ستاره خاتم، از دیگر هتل های خوب شهر باستانی همدان می باشد. این هتل در نزدیکی مراکز خرید شهر، با مساحت ۴هزار متر مربع می باشد این مجموعه در سال 1386 در میدان فلسطین شهر همدان بنا گردیده است. البته بهتر است بدانید که ساختمان این هتل در سال 1397 مرمت و نوسازی شده است. این مجموعه بی نظیر دارای 7 طبقه و 35 واحد اقامتی می باشد. همچنین نزدیکی این هتل به مراکز گردشگری مختلف که سبب یاری شما می شود تا بدون صرف هزینه زیاد، وقت و طی کردن مسیر طولانی در مناطق مختلف شهر به گشت‌وگذار بیشتری بپردازید. همچنین این هتل دارای یک رستوران بی نظیر با طبخ خوشمزه‌ترین غذاها برای شما می باشد.

هتل های همدان
هتل های همدان

هتل سفیر همدان

هتل آپارتمان سفیر یکی دیگر از مدرن‌ترین و بهترین هتل‌ آپارتمان های شهرهمدان است. این هتل مدرن و جدید در سال 1396 در هشت طبقه بنا گردیده است که دارای 15 باب واحد اقامتی شیک و لوکس با امکاناتی کامل نظیر رستورانی با کیفیت با طبخ غذاهای خوش طعم سنتی و فرنگی، امکانات صوتی و تصویری، روم سرویس شبانه روزی و اینترنت و وای‌فای رایگان و دیگر امکانات می باشد. از دیگر مزیت‌های خوب این هتل موقعیت عالی جغرافیایی آن و نزدیکی آن به مراکز گردشگری می باشد که منجر به آسودگی و راحتی هر چه بیشتر شما خواهد شد.

هتل های همدان
هتل های همدان

هتل وندیک همدان

یکی دیگر از بهترین هتل های همدان، هتل وندیک است که نام آن در لیست بهترین هتل های این شهر می‌درخشد. این هتل 3 ستاره در سال 1385 به بهره برداری رسید و در سال 1398 مرمت و بازسازی شده است. هتل وندیک دارای چهار طبقه و 27 اتاق برای اقامت گردشگران ومسافران عزیز می باشد که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته  همراه با تمام امکانات رفاهی می باشند. همچنین این هتل زیبا دارای رستوران‌ها ‌و کافی‌شاپ‌هایی فوق العاده زیبا و با کیفیت است که انواع غذاهای خوش عطر و طعم ایرانی و نوشیدنی‌های خوشمزه ی مختلف در آن سرو می‌شود. از دیگر امکانات خوب این هتل وجود سالن کنفرانسی با ظرفیت 200 نفر می باشد که از بهترین سالن‌های کنفرانس استان همدان می باشد.

هتل های همدان
هتل های همدان

هتل آرین همدان

به احتمال زیاد نام هتل آرین که همانطور که یک هتل قدیمی اما کوچک در شهر همدان می باشد شنیده باشید که از جمله هتل هایی می باشد که یک زمانی خیلی مطلوب به نظر میرسید و در زمان خودش بهترین بوده چرامه هنوز هم مورد استقبال گردشگران زیادی قرار میگیرد.

هتل های همدان
هتل های همدان

هتل مرمر در همدان

هتل مرمر یکی دیگر از هتل های تقریبا با کلاس پایینتر از سایر هتل ها در همدان به حساب می آید این مجموعه به تازگی مرمت و بازسازی شده است و خصوصا روی تالار آن حساب ویژه ای باز نموده اند که تالار آن هرچند برای عروسی ها دیگر به ندرت استفاده میگردد اما برای یک سری مهمانی ها همچنان بسیار مناسب می باشد چرا که قسمت مردانه آن دید مستقیمی از خیابان اصلی دارد و قطعا برای جشن های شاد و مهمانی های عروسی مناسب نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا