اخبار و مقالات

گیلان و شمال کشور به دلیل شیوع کرونا قرنطینه شد

همه ما می دانیم که پیشگیری بهتر از درمان است. ظاهراً این را اکنون که تمامی مسیرهای به سمت گیلان و بالعکس بسته شده است را بیشتر درک کرده ایم. طبق بررسی های سایت چمخاله و انتشار خبرهای موثق و معتبر، تا اطلاع ثانوی اجازه مسافرت به گیلان از هیچ محوری داده نخواهد شد و تنها موارد خاص اجازه تردد در این مسیر خواهند داشت.

با توجه به اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا بسیار شدید شده است، کلیه محورهای خروجی و ورودی گیلان بسته شده و به عبارتی گیلان قرنطینه شده است.

به گیلان سفر نکنید

اکیداً توصیه می گردد که به گیلان مسافرت نکنید. به هر دلیلی که قصد مسافرت به استان های شمالی و خصوصا گیلان را داشته اید باید این موضوع را فراموش کنید. این مورد نه تنها برای حفظ سلامتی شما و خانواده تان می باشد بلکه برای ریشه کن کردن سریعتر ویروس کرونا لازم الاجراست. این موضوع چندین و چندبار تکرار شده است اما ظاهرا برخی از هموطنان تمایل به رعایت کلیه مسائل بهداشتی را ندارند و برخی موارد را به شوخی گرفته اند که بسیار باعث تاسف است.

از خانه خارج نشوید

ساکن هر شهری که هستید، منزلتان امن ترین مکان برای شماست. این را حتما چندین و چندبار از رسانه های مختلف شنیده اید. این موضوع افسانه یا قصه نیست. لطفا و خواهشاً تمامی موارد لازم را مطابق با توضیه های بهداشتی رعایت نمائید.

همچنین بخوانید : وضعیت کرونا در گیلان و لنگرود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا