اخبار و مقالات

ماجرای سقوط شی نورانی ناشناس در دریای چاف و چمخاله چه بود؟

چندیست که موجی از اخبار عجیب سقوط هواپیما در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌گردد. ماجرا از این قرار است که بامداد 16 شهریور 98، برخی از اهالی شهرهای چاف و چمخاله، لنگرود و حتی رودسر ادعا کرده‌اند که این شی نورانی را که شبیه هواپیمای در حال سقوط بوده را مشاهده کرده‌اند. گرچه این خبر به سرعت توسط مسئولان استان تکذیب گردیده است. برخی از نظرات کاربران را در شبکه‌های اجتماعی در این مورد در ادامه خواهیم خواند.

“شاید موشک فضا پیمای هند بوده که شنبه شب به سمت کره ماه پرتاب شده بود اما انگار قبل از رسیدن به کره ماه در هوا منفجر شده و ممکنه تیکه هایی از اون به سمت زمین و اتفاقی به سمت ایران و دریای خزر اومده . بازهم جای شکرش باقیه که داخل دریا افتاده. و این یک احتماله”.

“دوستان شايعه نیس من ب چشم خودم دیدم حالا چی بود نمیدونم ولی ی شی بود آتیش گرفته بود داشت سقوط میکرد”.

“با خانواده برمیگشتیم دیدیم یکی میگه ی چیزی تو اسمونه باورمون نشد اول ولی ی لحظه خوب نگاه کردم دیدم آره.همه از ماشین اومدیم پایین دیدم ی چیزی اتیش گرفته داره سقوط میکنه اتفاقا از دیشب منتظرم خبرشو

بشنوم.ما تو جاده موبندان بودیم دیدیم”.

“خیلیا دیدن ساعت دو شب بیشتر چافیا دیدن”.

“برو بابا شایعه اس اگه نیست چرا فیلم نگرفتين غير ممکنه که شما فیلم نگیرین”.

“من و پدرم و دوستام به چشم دیدیم حتی فکر کردیم شهاب سنگه”.

“منم دیشب حدود ساعت یک و پنجاه دقیقه سمت گمرکات دیدم اول فکر کردم اشتباه دیدم ولی بعد مسیرش رو کنه دنبال کردم چندین بار دیگه هم دیدم سرعتش و ارتفاع حدودا پایین بود و پشت سرش نوری شبیه اتش داشت که کم و زیاد میشد فقط اینکه هیچ صدایی نداشت”.

“خیلی از بچه های چاف دیدن ما هم دیدیم چراغهاشم دیدیم اینقدر نزدیک بود که بشه تشخیص داد”.

“ما چیزی ندیدیم نشنیدیم”.

“ما هم دیدیم دو شب بود روستای پاپکیاده”.

“خواهشن یه کم جدی، واقعن اتفاق افتاده؟ آخه تو رودسر دوستان میگن، یه عده میگن چاف، مگه چقد ارتفاع داشته از فاصله سی کیلومتری دیده شده”.

با توجه به اینکه در سالهای اخیر اخبار متفاوتی مبنی بر مشاهده اشیای نورانی ناشناس در مناطق مختلف کشور و حتی جهان مخابره می‌گردد، این خبر نیز تشابه بسیاری به این اخبار داشته و همچنان هویت اصلی این شی نورانی در هاله ای از ابهام قرار دارد. اما چیزی که می‌توان با اطمینان بیشتر در رابطه با آن اظهار نظر نمود، این است که این شی نورانی با فاصله‌های متفاوتی مشاهده شده است و در تمامی این نقاط، شهروندان ادعا کرده‌اند که در نزدیکی خود این شی را مشاهده کرده که در حال سقوط بوده است. چنین موردی تنها به این معنا خواهد بود که این شی ارتفاع بسیار بالایی داشته و در نتیجه خطای دید در تحلیل این شی نورانی نیز بسیار زیاد خواهد بود. در نهایت خبر سقوط هواپیما توسط مسئولین استانی تکذیب گردید و پرونده برخی شایعات بسته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا