املاک و مستغلات

خرید زمین در چمخاله لنگرود (قیمت زمین در گالش کلام چمخاله)

چنانچه قصد خرید زمین در چمخاله را دارید، می توانید از ملک زیر بازدید نمائید. اطلاعات بیشتر همچون شرایط خرید زمین و یا وضعیت قیمت خرید زمین در چمخاله و غیره در ادامه همین صفحه شرح داده شده اند.

یک قطعه زمین به مساحت تقریبی 790 مترمربع در منطقه توریستی و زیبای گالش کلام چمخاله (محدوده جزیره ارشیا) به فروش می رسد.

تمامی امکانات از جمله آب، برق، گاز و تلفن در این محدوده وجود دارد.

این زمین با بلوک سیمانی محصور شده می باشد.

مساحت زمین 790 متر مربع
نوع سند قولنامه ای
نوع زمین باغی
مناسب برای کاربری های گوناگون، باغی، کشاورزی و سرمایه گذاری
قیمت هر متر مربع 1,800,000 تومان
امکانات آب، برق، گاز، محصور شده با بلوک سیمانی
تماس با فروشنده 09032415417
زمین 750 متری محصور شده دارای تمامی امکانات در گالش کلام چمخاله
زمین 750 متری در گالش کلام چمخاله
خرید زمین در چمخاله گالش کلام
خرید زمین در چمخاله گالش کلام
خرید زمین در چمخاله گالش کلام
خرید زمین در چمخاله گالش کلام

درباره زمین های منطقه چمخاله و گالش کلام

چمخاله یکی از مناطق محبوب و دوست داشتنی در شمال کشور برای خرید زمین و ساخت ویلا در سالهای متوالی و خصوصاً سال جاری بود. دلیل محبوبیت بالای چمخاله برای خرید زمین در شمال، عملکرد عالی این منطقه در جذب مسافر بوده است، چرا که این شهر ساحلی، یکی از قطب های گردشگری استان گیلان می باشد. قیمت زمین در گالش کلام چمخاله طی سالهای اخیر حدوداً 10 تا 20 برابر افزایش یافته است. افزایش قیمت ملک در این مقیاس حتی در شهرهای بزرگ گیلان مانند لاهیجان ، رشت و انزلی نیز دیده نمی شود. دلیل آن رشد روز افزون این منطقه در تمامی زمینه ها بوده است.

این قیمت به صورت روز افزون در حال افزایش است. در صورتی که قصد سرمایه گذاری بر روی املاک در این منطقه دارید، اکنون فرصت مناسبی است.

به عنوان مثال ، قیمت زمین ساحلی در چمخاله در برخی از مناطق ساحلی در سال 97 متری 200 تا 400 هزار تومان بود که در حال حاضر هر متر 4 تا 10 میلیون تومان یا حتی بیشتر نیز معامله می شود. البته در چمخاله هنوز هم می توانید زمین مسکونی یا باغی (کشاورزی) یا هر نوعی دیگر از زمین که مدنظر دارید را در یک مکان خوب، هم برای ساخت و ساز و هم برای کشاورزی یا سرمایه گذاری، متری 1 تا 2 میلیون تومان نیز پیدا کنید.

یکی از اهداف ما در این سایت، اطلاع رسانی فروش چنین زمین ها و املاکی می باشد که راحتتر بتوانید بهترین قیمت زمین در شمال را پیدا کرده و خریداری نمائید. در این صفحه از سایت چمخاله ، تصمیم داریم در مورد خرید زمین سند دار در چمخاله در مناطق مختلف چمخاله برای شما توضیح داده و لیست زمین های فروشی را نیز در این سایت قرار داده ایم. بنابراین خرید زمین در چمخاله (با تمامی اطلاعات قیمت زمین در چمخاله گیلان از توابع شهرستان لنگرود) و خرید زمین های ساحلی چمخاله حداقل چیزی است که در این صفحه به آن دسترسی دارید و لیست زمین های فروشی چمخاله را می توانید در همین صفحه مشاهده نمائید.

قیمت خرید زمین در چمخاله لنگرود

قیمت زمین های نزدیک به ساحل چمخاله دارای بیشتری قیمت فروش هستند. این زمین ها اغلب کاربری مسکونی یا تجاری دارند. خرید زمین در محدوده های مسکونی و نزدیک به ساحل را نیز می توانید با قیمتی بسیار مناسب پیدا کنید.

البته برای خرید زمین باغی و کشاورزی در چمخاله یا خرید مزرعه برنج و بیجار می توانید هزینه کمتری پرداخت کنید.

برای اطلاع از قیمت خرید زمین در چمخاله لطفا با 09032415417 تماس بگیرید.

انواع زمین که می توانید در شهر ساحلی چمخاله خریداری نمائید:

  • زمین مسکونی چمخاله
  • زمین کشاورزی و زراعی چمخاله
  • زمین ساحلی چمخاله
  • زمین باغی چمخاله

در این صفحه آگهی خرید و فروش زمین در کلیه مناطق چمخاله را مشاهده خواهید کرد که شامل این مناطق می باشد:

  • گالش کلام
  • تپه
  • پیرپشته
  • سلطان مرادی
  • و…

خرید زمین در محدوده جزیره ارشیا

حتماً جزیره ارشیا را می شناسید. منطقه ای زیبا و توریستی در گالش کلام چمخاله که همواره گردشگران زیادی را جذب می کند و قبلا در همین سایت به معرفی این منطقه زیبا پرداخته ایم. این منطقه به ساحل دریا و رودخانه چمخاله نزدیک بوده و به عبارتی این جزیره (یا بهتر است بگوییم شبه جزیره) در رودخانه چمخاله قرار دارد که این رودخانه به دریا متصل می شود.

جزیره ارشیا چمخاله و جزیره فلامینگو در ساحل چمخاله
جزیره ارشیا چمخاله و جزیره فلامینگو در ساحل چمخاله

اهمیت این منطقه باعث شده است که تقاضا جهت خرید زمین در مجاور جزیره ارشیا و یا مناطق اطراف و نزدیک آن به طرز قابل توجهی افزایش یابد.

زمینی که در بالا معرفی شد، حدوداً 200 متر با جزیره ارشیا فاصله دارد.

یکی از دلایلی که خریداران اقدام به خرید زمین در این منطقه ای چمخاله می کنند، محیط عالی و بی نظیر این منطقه بوده است. جهت خرید زمین در این منطقه کافیست با ما تماس بگیرید.

خرید زمین ساحلی در ساحل چمخاله

بسیاری از ما چمخاله را با ساحل آن می شناسیم. ساحلی آرام و زیبا که باعث شده است این منطقه جزو بهترین مناطق جهت سکونت یا تفریح باشد. از این رو خرید زمین در ساحل چمخاله نیز می تواند باعث شود شما صاحب یک ملک در بهترین ساحل کشور باشید.

گالش کلام (گالشکلام) چمخاله
گالش کلام (گالشکلام) چمخاله

خرید زمین کشاورزی (خرید مزرعه) در چمخاله

چنانچه قصد دارید زمینی تهیه نمایید که کاربری کشاورزی داشته باشد، می توانید در مناطقی از چمخاله به این امر بپردازید. زمین هایی که باغی یا مزرعه هستند و نمی توانند کاربری مسکونی داشته باشند و صرفا به هدف کشاورزی و کشت مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا