اخبار و مقالات
موضوعات داغ

هکرهای کارت بانکی در کمین شما هستند

چند روزی است که یارانه برخی از مردم حذف شده است. این در حالیست که بسیاری از افراد نیازمند در کمال ناباوری حذف یارانه های خود را به نظاره نشسته اند در حالی که افراد ثروتمندی همچنان یارانه می گیرند. اما خبر مهمی که امروز قصد انتشار آن را داریم، مراقبت در برابر سوء استفاده گرانی است که قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند. با ما در این خبر مهم از سایت چمخاله همراه باشید.

اخیراً برای برخی از افرادی که یارانه آنها قطع شده است پیامکی با این مضمون که “یارانه شما قطع شده است” ارسال شده است و در انتهای پیامک از کاربر می خواهند وارد سایتی که آدرس آن را در انتهای پیام نوشته اند بشوند و درخواست برقراری مجدد یارانه را بدهند.

نمونه ای از سایت هکر

وارد سایت که می شوید هیچ امنیتی در آن برقرار نیست. این هکر ها با ایجاد صفحاتی جعلی، سعی دارند شما را به صفحات جعلی بانک هدایت کنند و اطلاعات کارت بانکی شما را به سرقت برده و سپس به راحتی هر مبلغی که تمایل دارند از آن کسر نمایند. بنابراین لازم است هشیار باشید و به هیچ عنوان به تبلیغات پیامکی اعتماد نکنید.

در این سایت با ایجاد یک صفحه، قصد دارند وانمود کنند که از نهاد ریاست جمهوری هستند و می توانید با ثبت درخواست، یارانه خود را مجددا برقرار نمائید. لازم است در این زمینه، به چند مورد توجه داشته باشید.

  • سایت حتما با https شروع شده باشد و حتما رنگ آدرس سایت دارای علامت قفل سبز رنگ (به معنای امن بودن سایت) باشد.
  • دولت به هیچ عنوان نیازمند رمز دوم و دیگر اطلاعات کارت شما نخواهد بود. به همین دلیل به هیچ عنوان مشخصات کارت خود را جایی وارد ننمائید.
  • در صورتی که از صحت و سلامت سایت اطمینان ندارید هیچ فرمی را تکمیل نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا